Der skal skabes et bedre sammenspil mellem Downtown og Take Offer - ny visuel identitet og styrket kommunikation.

HVEM:
Downtown & Take Offer

HVAD:
Brandingstrategi, visuel identitet & digital design

HVORNÅR:
2020

I 2017 blev de to danske dealsites Downtown og Take Offer fusioneret. Med fokus på Downtown og Take Offers oprindelige fortælling; At alle skal have råd til at skabe oplevelser. Er der med den nye visuel identitet skabt en større sammenhængskraft mellem begge brands - og den digitale platform gør det nu muligt for kunderne at swipe mellem oplevelserne og kombinere dem på kryds og tværs - fortsat til en god pris.

TO_kampagneside-thumblnail.png
DT-TO-farveskema.png
 
 

Hvad skal du opleve næste gang?

 
TO-picture-slide.gif
 
 
Corporate branding@2x.png
Merchandise-cup-DT-TO.gif
 
 
 
 
 
Merchandise-black-t.-shirt-DT.png
Merchandise-mulepose-TO.png
 
Kalender.png
 
Web 1920 – 4@2x.png
Previous
Previous

TinyChange - visuel identitet

Next
Next

Ellie Pi - Brandstrategi & visuel identitet