TinyChange er en familieklub på abonnement, der hjælper børnefamilier med at leve mere klimavenligt på en sjov og lærerig måde - og uden en løftet pegefinger. Familieklubben henvender sig til familier med børn i alderen 3-8 år.

HVEM:
TinyChange

HVAD:
Visuel identitet

HVORNÅR:
April 2022

 

TinyChange ønskede et legende univers, der afspejlede brandets værdier. Med en fuldendt identitet har jeg givet TinyChange karakter, der sikrer genkendelighed, taler direkte til din målgruppen og som samtidig er stærkt nok til at indtage den markedsposition, de ønsker.

Logoet består af navnet “TinyChange” og et bomærke (hænder, der giver high five”) Logoet er formet i en halvcirkel og skal skabe associationer til leg, vores jord og det cirkulære.

- Det må gerne være sjovt at hjælpe klimaet!

I ordet Tiny Change er der tilføjet små spire på alle vokalerne. Typografiens ellers meget hårde udtryk er blødt op med bløde hjørner, der skal forstille bladet på en spire og symbolisere HÅB!

- Fordi handling giver håb.

“Det er sjovere at samle skrald, når man er skraldehelt, og det bliver sjovere at hjælpe insekterne, når man tager på en vigtig mission.”

Previous
Previous

Rúnholm Studio - Design af Aura-lamper

Next
Next

Downtown & Take Offer - Branding & visuel identitet